4

Og der ska’ jo også være tid til kaffe…

Totalt afskåret fra internettet siden i går eftermiddags lod jeg mig overtale til en service-aftale hos TDC. For 50 kroner om måneden gider de nu pludselig at tage mig alvorligt…
Samtalen startede med en besked om, at der formentlig ville komme en tekniker herud omkring tirsdag – doh! Tirsdag? Og hva’ skal jeg lige kunne bruge det til, når der skal arbejdes hele weekenden…
– Desværre, det er det bedste vi kan tilbyde…
Jeg skriger, skælder og smælder og bagefter fedter jeg alt det jeg har lært, men de er dælme toughe hos TDC. Der er ikke noget at gøre, men…
– Vi har jo lavet sådan en ny service-aftale for privatkunder nu. Det koster 50 kr/md og så får du altså lavet fejl indenfor 3 timer – var det noget?
Hva’ tror han selv? Gu’ er det da noget med udsigten til at skulle vente til tirsdag med igen at kunne fungere via internettet. Købt, sagde damen…

Nu tager de mig alvorligt. Nu får jeg sms’er der fortæller mig at de er i gang med at rette fejlen. Nu får jeg sms’er der fortæller mig at fejlen ER rettet.
Altsammen gjort på mindre end en ½ time efter jeg ringede og fejlmeldte, så der er da tilsyneladende ikke mangel på teknikere, men kun på vilje til at reparere medmindre man gider betale lidt ekstra for det. Ellers ka’ teknikeren gå og klø sig lidt bagi, drikke en kop kaffe og ellers vente til tirsdag med at gøre noget – uh… jeg bli’r så…

Du vil sikkert også kunne lide