Så havde vi ikke noget internet Så havde vi ikke noget internet. Så blev jeg syg. Så blev jeg nogenlunde frisk igen. Så havde vi ikke noget internet og jeg… Fortsæt med at læse →
Det bliver til for lidt Det bliver til for lidt med at skrive herinde, men der sker for mange ting ude i det virkelige liv til, at jeg regelmæssigt… Fortsæt med at læse →
Lykken er … Lykken er at vide, at der er bestilt en sen sommerferie udenfor Danmarks grænser. Nærmere bestemt en sen sommerferie i mit elskede Dordogne. Der… Fortsæt med at læse →
Lørdag med brød & blommer Lørdag bliver en med brød & blommer. Jeg er gået i køkkenet fra morgenstunden og dette er min første pause, så den er tiltrængt… Fortsæt med at læse →
Kald mig bare en kost, hvis du gør det i Nice Det er allerede LÆNGE siden vi vendte hjem efter ugerne sydpå. Vi nåede vidt omkring på den tur. Vi endte i Frankrig. I Provence… Fortsæt med at læse →
En kovending eller hvordan Kenneth reddede min ferie Vi skulle være gået på ferie i går. Når vi slukkede og lukkede i GARNUDSALG, skulle det være indgangen til tre ugers sommerferie for… Fortsæt med at læse →