Lørdag er sensommer, blomsterflor og udsigt til ingenting Jeg har fået en meget tiltrængt nattesøvn og er først vågnet for en times tid siden. Jeg er vågnet til en smuk sensommerdag. Det… Fortsæt med at læse →
Og hvad så med det kastanjebrød? Egentlig havde jeg tænkt mig, at jeg skulle fortælle dig om det kastanjebrød, jeg fik bagt i går. Det blev nemlig fantastisk, men der… Fortsæt med at læse →
Og hvad gør man så lige med en pose kastanjemel? Jeg har en pose kastanjemel stående længe på hylden over det her kommer jeg til og så bruger jeg det til noget genialt. De… Fortsæt med at læse →
Søndagssysler Morgenen var ikke hverken venlig eller imødekommende, så jeg sprang den over. I stedet begravede jeg mig under den varme dyne, hvor jeg læste,… Fortsæt med at læse →
Var det bare en dille? Bager du stadig stenalderbrød eller var det bare sådan en forbigående dille? Herhjemme bager vi det. Konstant og fortsat. Det er verdens nemmeste brød… Fortsæt med at læse →
Figenkompot I køleskabet lå fire modne figner. Overmodne omtrent. De skulle bruges i en fart. I frisk erindring var en sød figenkompot, så det var… Fortsæt med at læse →