Lørdagsbrunch Lørdagsbrunch. Skøn, hjemmelavet brunch i det bedste selskab. Verden er vendt og sprøde surdejsboller, lækker ost og hjemmelavet marmelade ligger og vugger blidt i… Fortsæt med at læse →
Ingen lys i dag Ingen lys i dag. Kun gråvejr. Kun en grå, ensartet himmel fuld af vemod og længsel. Jeg prøver at komme overens. Jeg adspreder det… Fortsæt med at læse →
Travle dage Travle dage præger tiden lige nu, så jeg løber stærkt til hverdag og ofte også i weekenderne. Der er nok at nå og der… Fortsæt med at læse →
Anden gang i Lot-et-Garonne Anden gang for nogen af os og første gang for andre. Vi var spændte på at vise omgivelserne særligt til børnene, for vi skulle… Fortsæt med at læse →
Det sker for sjældent Det sker for sjældent, men i går havde jeg Sienna for mig selv. En hel sommereftermiddag, hvor vi kørte med græsslåmaskine, fangede sæbebobler og… Fortsæt med at læse →
Sikke en pinse Sikke en pinse vi næsten er på bagsiden af. Sol, sol og atter sol. Fridage med familie og venner. Jeg har sådan nydt det.… Fortsæt med at læse →