Teblade i skammekrogen Måske er det udsigten til foråret, der gør det. Måske er det bare mit indre ordensmenneske, som er i gang med at hanke op… Fortsæt med at læse →
En strikkepind og en stak pandekager senere… Vi har været på farten i dag. Jeg fik min tur rundt i Himmerland, som jeg elsker højest af alle steder. Det er uforligneligt… Fortsæt med at læse →
En glad hjertemelodi På øre-, næse- & halsafdelingen rammes de også af sygdom. Virus finder altid vej og derfor er en stor del af afdelingen derude nedlagt… Fortsæt med at læse →
Med igen En pottefuld brandvarm te, et varmt Nessie i uld/cashmere og de varme støvler og så var jeg klar til at gå til hænde i… Fortsæt med at læse →
Nytårsdag Det er svært dejligt vejr. Solskin. Man burde være ude i det og alligevel sidder jeg her i sofahjørnet og driver den af med… Fortsæt med at læse →
Klar Oline har investeret i nye, flamboyante fugle, gnomer og glimmer. Sådan! At komme hjem, mens det stadig er lyst; det er stort. Nu er… Fortsæt med at læse →