Jeg må i gang med at slide… Fantasivest strikket i Noro Kureyon en aften sidste vinter, hvor jeg frøs helt vildt – jeg knuselsker ♥ den. Jeg er lige dér mellem… Fortsæt med at læse →
I det store hele Fra speciallægen er der ikke langt ned til kontoret, så efter endt behandling gik jeg ned gennem Algade til jeg nåede Peder Barkes Gade.… Fortsæt med at læse →
Albueomsorg igen Dagen er startet smukt med sol, men skyer er på vej fra vest. Jeg håber, at jeg slipper udenom regn de næste timer. Forude… Fortsæt med at læse →
Stilleleg i midtbyen Rantzausgade er stille. Der er ikke meget liv i gaden, inden klokken ti. Faktisk er det eneste, der bryder stilheden, lyden af en cykel,… Fortsæt med at læse →
Vildrede I går genoptog jeg et sæt øvelser for tennisalbue, som har været sat i bero, fordi jeg var ved at oparbejde nye og andre… Fortsæt med at læse →
Vente kan man jo altid… En restordre er endelig kommet i hus og efter lang og utålmodig venten, er der endelig landet en pakke hjemme hos mig. To nøgler… Fortsæt med at læse →