Shit, det er enormt … Shit, det er enormt, det nye sygehus! Aalborg Universitetshospital, Hospitalsbyen for at være præcis. ENORMT… og pænt! Personlig assistent eller noget … Imponerende og… Fortsæt med at læse →
Jeg glæder mig… Mine morgener i Dordogne bærer lige nu præg af, at jeg er alene i nogle timer, inden resten af familien begynder at røre på… Fortsæt med at læse →