Shit, det er enormt … Shit, det er enormt, det nye sygehus! Aalborg Universitetshospital, Hospitalsbyen for at være præcis. ENORMT… og pænt! Personlig assistent eller noget … Imponerende og… Fortsæt med at læse →
Kontorudsigt Kontorudsigt er hverdag. I mange år sad jeg med kig ned til et af byens travle torve. Så fik jeg en plads ved en… Fortsæt med at læse →
En travl uge En travl uge fandt sin ende i går. I dag er en ny startet. Med vejspærring og huller, gravemaskiner og mænd i overalls og… Fortsæt med at læse →
Anemonerne blomstrer Anemonerne blomstrer. Skovbunden bugner. I Linddalene gør jeg holdt på vej hjem og plukker små buketter, når jeg husker det. Jeg sætter mig ofte… Fortsæt med at læse →
Onsdag er bedsteforældredag Hver onsdag har vi bedsteforældredag. Det har vi haft de sidste par år. Det er en aftale, vi aldrig fraviger. Vi holder den hellig,… Fortsæt med at læse →
Anden påskedag Anden påskedag er dagen, hvor der slappes af og laves meget lidt. Eller i hvert fald meget lidt meget fornuftigt. Jeg har sovet længe.… Fortsæt med at læse →