Rødhættes hjemby Rødhættes hjemby blev besøgt i denne sommerferie. Ganske uforvarende, må jeg nok tilstå, for jeg vidste ikke, at Schwalmstadt var byen, hvor brødrene Grimm… Fortsæt med at læse →
Østrig, jeg elsker dig! Vi forlod Uslar en tidlig lørdag morgen efter en solid morgenmad. Ude lå morgendisen stadig over landskabet, da vi fandt min bil, for at… Fortsæt med at læse →
På farten Jeg har været på farten. De sidste 14 dage har været fyldt med kilometer efter kilometer på motorveje i en god del af Europa.… Fortsæt med at læse →
Jeg kan lige så godt indrømme det Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg har ikke strikket ret meget denne påske. Jeg har faktisk strikket forbavsende lidt, når jeg indtænker,… Fortsæt med at læse →
Rothenburg ob der Tauber, den fineste by Rothenburg ob der Tauber, er den fineste by og et skønt indslag på vores Tour d’Europe denne september. Vi havnede i byen ved lidt… Fortsæt med at læse →
En skøn inspirations-tur – første stop Rothenburg … Vi er hjemme igen efter en skøn inspirations-tur ned gennem Europa og med stop i blandt andet Rothenburg. Vi er så heldige, at vi… Fortsæt med at læse →