At stå på hovedet for alt det, der gør en glad Nogen gange må man bare stå på hovedet for alt det, der gør en glad. Eller køre en omvej. I går var vi i… Fortsæt med at læse →
I weekenden løb vores Åbent Hus af stabelen Vi har haft travlt med at forberede vores Åbent Hus i GARNUDSALG.DK de sidste uger. Sideløbende med det, har vi travlt med at komme… Fortsæt med at læse →
Sneen har væltet ned Sneen har væltet ned det meste af dagen. Normalt har jeg alle persienner lukket på mit kontor, for det er rarest at lukke lyset… Fortsæt med at læse →
Brunch på Helmuth Det er muligt, at solen skinner og har gjort det siden morgenstunden, men hold nu op, som der er koldt ude. Vi skulle gå… Fortsæt med at læse →
Der er en sult, der skal stilles og jeg prøver, så godt jeg kan Det regner i dag. Udenfor er gråt og indenfor har jeg hentet de tykke alpakasokker, for jeg opdager, at jeg fryser, når jeg sidder… Fortsæt med at læse →
Aalborg, jeg elsker dig Fredag aften gad vi ikke lave mad. Ikke om vi orkede. I stedet kørte vi ud til skudehavnen her i Aalborg for at spise… Fortsæt med at læse →