Shit, det er enormt … Shit, det er enormt, det nye sygehus! Aalborg Universitetshospital, Hospitalsbyen for at være præcis. ENORMT… og pænt! Personlig assistent eller noget … Imponerende og… Fortsæt med at læse →
Visit på Mols Visit på Mols forleden gav den bedste energi og et hjerte fyldt med taknemmelighed over, at der er så skønne mennesker i mit liv,… Fortsæt med at læse →