Shit, det er enormt … Shit, det er enormt, det nye sygehus! Aalborg Universitetshospital, Hospitalsbyen for at være præcis. ENORMT… og pænt! Personlig assistent eller noget … Imponerende og… Fortsæt med at læse →
Anemonerne blomstrer Anemonerne blomstrer. Skovbunden bugner. I Linddalene gør jeg holdt på vej hjem og plukker små buketter, når jeg husker det. Jeg sætter mig ofte… Fortsæt med at læse →
Stille, langsom syltesøndag Stille, langsom syltesøndag er i gang. Efter fuld plade på sociale arrangementer hele weekenden, er jeg trukket i det bløde, blide tøj og har… Fortsæt med at læse →
Visit på Mols Visit på Mols forleden gav den bedste energi og et hjerte fyldt med taknemmelighed over, at der er så skønne mennesker i mit liv,… Fortsæt med at læse →