10

Hvis jeg var Jensens Bøfhus…

– ville jeg være rigtigt træt af dette her indlæg

Søg på Jensens Bøfhus på Google og du vil opdage, at min sure kommentar rangerer som nummer tre.

Det ville jeg synes var rigtig kedeligt, hvis jeg havde ansvaret for reklame- og marketingbudgettet i den biks, for nok er papirtrykte reklamer ikke udgået af vokabilariet endnu, men som kapitalakkumulator, bør man ikke glemme internettet og den store magt det har.

Der skal profileres i cyberspace. Der skal brandes, den gode historie skal fortælles og der skal være interaktion i rimeligt omfang, så man undgår at en sur kunde rangerer som nummer tre på Google, som resultat af, at hun i sin tid ikke kunne komme i kontakt med firmaet via simpel e-mail.

Det sidste har man forøvrigt stadig ikke mulighed for.

Jeg får fortsat kommentarer på indlægget. Kunde efter kunde kommer forbi for at fortælle deres historier. Medarbejdere kommenterer med mellemrum, men uagtet at mange af disse medarbejdere forsvarer det ringe serviceniveau, så står kun én ting tilbage. Der ligger en stor samling dårlige oplevelser med Jensens Bøfhus i kommentarsporet på min side.

Måske kunne man synes, at min sure kommentar var ligegyldig og ikke værd at spilde tid på, men tiden har vist, at den skulle være set og kommenteret meget tidligere af andet end det unge serveringspersonale, som Jensens Bøfhus har ansat. Lige nu ligger der 74 kommentarer derinde og de vokser i antal, som tiden går.

Som firma skyder man sig selv i foden, hvis man negligerer, at kritiske kunder har adgang til internettet. Det startede som frustration over en manglende mulighed for at henvende sig via e-mail og er endt med at være en rigtig skidt reklame for Jensens Bøfhus.

Som firma kan man selvfølgelig lukke øjnene for den slags kritik. Man kan slå det hen, som en enlig svale,  men det er en ualmindelig skidt investering, for de eneste, som så ikke kan se kritikken, er i virkeligheden firmaet selv og det burde vel være dem, som havde den største interesse i den.

Du vil sikkert også kunne lide