Morgenstart i drivhuset Morgenstart i drivhuset er skønt og noget, jeg altid har holdt meget af. I morges blev den første start derude i 2020. Efter brusebad… Fortsæt med at læse →
Drivhusglæder på en fridag Torsdag er fridag. Ikke onsdag, men torsdag. Det er nyt, men sådan er det i hvert fald lige nu og jeg nyder ikke torsdagsfri… Fortsæt med at læse →
Godt på vej med drivhuset Drivhuset er godt på vej. Jeg aner konturerne af smukke, lune sommermorgener nu. Det bliver rigtig godt, når det hele står klar, men allerede… Fortsæt med at læse →
Sarlat, en by med drivhusdækkede grave eller lidt om, at vi ærlig talt var mere end almindeligt nemme at underholde En onsdag midt i årets sommerferie i Dordogne syntes vi pludselig, at al den lediggang måtte have en ende. I Sarlat; en smuk og… Fortsæt med at læse →
Drivhusdrømme Oline vækkede mig for et øjeblik siden. Det gjorde godt. Vældig godt. Kenneth havde været ude at handle og kom hjem med en kæmpebalje… Fortsæt med at læse →
Drivhusdrømme I dag udkom Claus Dalbys Drivhusdrømme endelig på Forlaget Klematis. Claus Dalby har besøgt mange forskellige havemennesker, som har fortalt historien om tilblivelsen af… Fortsæt med at læse →