Det var 30 år siden Egholm tur/retur, fordi det var 30 år siden forleden dag. 30 år siden vi tog på Københavns Rådhus og lod os vie. Vi fejrede… Fortsæt med at læse →
Post Påske Post påske er vi startet på arbejde igen og det er dejligt at være tilbage, men det har sørme også været skønt at holde… Fortsæt med at læse →
Mellemjul i Lille Vildmose Mellemjul kalder jeg (og bornholmerne tilsyneladende) dagene mellem jul og nytår. Det er nu. Vi er i gang igen efter det, der føles som… Fortsæt med at læse →
En tur til Lillesø Vi tog en tur til Lillesø i Lille Vildmose. Ad omveje. Sådan skal en søndagstur være og i går var ingen undtagelse. Vi kørte… Fortsæt med at læse →
Søndag var weekenden Søndag var weekenden for vores vedkommende. Vi har holdt fødselsdag i Garnudsalg og det har betydet, at alle mand har været på dæk lørdag… Fortsæt med at læse →
Uanset hvor mange gange Uanset hvor mange gange, jeg tilbringer en del af aftenen på stranden, bliver jeg aldrig træt af det. Uanset hvor mange solnedgange, jeg nyder… Fortsæt med at læse →